دانستنی محصولات کنجدی

آشنایی با تاثیر کنجد در کاهش وزن

تاثیر کنجد در کاهش وزن

تاثیر کنجد در کاهش وزن؛ عجیب، اما واقعی!

 

تاثیر کنجد در کاهش وزن یکی از مهم ترین فواید این دانه های گیاهی کوچک است که بر هیچ کس پوشیده نیست.

امروزه بسیاری از افراد جامعه به دلیل ترس از افزایش وزن و چاقی به حذف میان وعده پرداخته و حتی در برخی موارد از وعده های غذایی اصلی خود نیز می گذرند تا شاید بتوانند به اندام ایده آل خود دست پیدا کنند.

حذف میان وعده و وعده های اصلی کار خطرناکی است که عوارض آن نه فورا، ولی حتما ظهور خواهند کرد.

از همین رو به افراد توصیه می شود که برای لاغری و دستیابی به اندام ایده آل خود، از این امر اجتناب نموده و روش های علمی تری را مورد استفاده قرار دهند.

 

 

افزایش متابولیسم بدن

 

شاید برایتان جالب باشد بدانید که کنجد یکی از قوی ترین و مغذی ترین میان وعده هایی است که می تواند ضمن پیشگیری از چاقی، سلامتی جسم شما را تضمین نماید.

جالب تر این که کنجد می تواند یکی از اصلی ترین بخش های یک برنامه کاهش وزن باشد که شما را در رسیدن به اهداف بلند مدتتان در راستای کاهش وزن و لاغری یاری می کند. تنها کافی است به تاثیر کنجد در کاهش وزن ایمان داشته باشید.

استفاده از کنجد به عنوان یک میان وعده سالم و سرشار از مواد مغذی می تواند مانع از پرخوری شما در وعده های اصلی شده و بدین ترتیب سرحالی و شادابی شما را در طول روز به دنبال داشته باشد.

به یاد داشته باشید یک میان وعده مناسب، میان وعده ای است که متشکل از ترکیبی از پروتئین ها، چربی های سالم و کربوهیدرات ها باشد.

کنجد اگرچه دانه ای کوچک است، اما تمام این مواد معدنی را در ساختار خود جای داده است.

بنابراین می تواند باعث سیری شما شده و از پرخوریتان در وعده های اصلی جلوگیری کند. از همین رو از تاثیر کنجد در کاهش وزن نمی توان چشم پوشی نمود.

در ادامه اصلی ترین دلایلی را که تاثیر کنجد در کاهش وزن را اثبات می کنند، معرفی کرده و به اختصار مورد بررسی قرار می دهیم.

 

اگر طعم کنجد خام را دوست ندارید می توانید از فراوردهای کنجدی مانند ارده و حلوا ارده استفاده کنید برای خرید ارده و حلوا ارده به فروشگاه کنجد لند مراجعه کنید.

از تاثیر کنجد در کاهش وزن غافل نشوید!

 

از تاثیر کنجد در کاهش وزن غافل نشوید!

 

  • کنترل اشتها

مصرف کنجد در فاصله زمانی مناسب بین دو وعده غذایی اصلی موجب می شود که حس گرسنگی فرد تا حد قابل توجهی برطرف شده و بدین ترتیب از پرخوری های احتمالی در وعده های اصلی جلوگیری به عمل آید.

این دانه های روغنی کوچک سرشار از فیبر بوده و با برخورداری از کالری پایین به راحتی اشتها را کنترل می کنند.

برای مشاوره خرید فرم زیر را تکمیل کنید.

 

  • تامین انرژی مورد نیاز بدن

کنجد به دلیل بهره مندی از کربوهیدرات های پیچیده به تامین انرژی مورد نیاز بدن برای مدت زمان نسبتا زیادی پرداخته و بدین ترتیب از پرخوری های مداوم فرد پیشگیری می کند.

اکثر خوراکی هایی که فرد در زمان کمبود انرژی مصرف می کند، خوراکی هایی مضر و حاوی قند هستند که موجب افزایش ناگهانی قند خون شده و سپس سریعا آن را کاهش می دهند.

همین امر موجب می شود که بدن مجددا احساس گرسنگی و بی حالی کرده و نیازمند مصرف دوباره خوراکی باشد. اما کنجد چنین نبوده و این موضوع گواهی بر تاثیر کنجد در کاهش وزن است.

 

آشنایی با طبع کنجد
حتما بخوانید

 

  • افزایش متابولیسم بدن

کنجد به دلیل برخورداری از مقادیر فراوانی لینگان تاثیر قابل توجهی در کاهش وزن و لاغری دارد. حال شاید این سوال ذهنتان را به خود درگیر کرده باشد که لینگان چیست؟

لینگان ها دسته ای از ترکیبات شیمیایی مفید هستند که در دانه های کنجد موجود می باشند. این ترکیبات شیمیایی زمینه افزایش متابولیسم بدن را فراهم ساخته و بدین ترتیب موجب چربی سوزی و لاغری می شوند.

اگر شما هم به آن دسته از افرادی تعلق دارید که رویای لاغری را در سر می پرورانید، از تاثیر کنجد در کاهش وزن غافل نباشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *