دانستنی محصولات کنجدی

بهترین مارک حلوا ارده یزد کدام است؟

بهترین مارک حلوا ارده یزد

آیا می دانید بهترین مارک حلوا ارده یزد چه مارکی است؟

اگر شما هم به آن دسته از افرادی تعلق دارید که به دنبال بهترین مارک حلوا ارده یزد می گردید تا بدین ترتیب بتوانید خریدی موفق را تجربه نمایید، تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

حلوا ارده؛ خوشمزه ای منسوب به یزد!

حلوا ارده یکی از مقوی ترین فرآورده های کنجدی است که طرفداران بسیاری دارد. این فرآورده بی نظیر اصالتا یزدی می باشد.

اگرچه محبوبیت فراوان حلوا ارده در میان افراد برندهای فراوانی را در سر تا سر ایران بر آن داشته است که نسبت به تولید حلوا ارده و ارائه آن به بازار مصرف اقدام نمایند، اما بدون شک حلوا ارده یزدی چیز دیگری است.

 

معرفی بهترین مارک حلوا ارده یزد

همان گونه که پیش تر نیز اشاره کردیم، امروزه برندهای متعدد و متنوعی در زمینه تولید فرآورده های کنجدی نظیر حلوا ارده فعالیت می کنند که تعداد آن ها در استان یزد به عنوان مهد فرآورده های کنجدی کم نیست.

تعدد این برندها موجب شده است که بسیاری از افراد در زمان خرید حلوا ارده سر در گم شده و در انتخاب بهترین مارک حلوا ارده یزد به مشکل بر بخورند.

ما در ادامه سه برند معتبر و صاحب نام در حوزه تولید فرآورده های کنجدی و حلوا ارده را معرفی می نماییم تا بدین ترتیب با سکان داران عرصه تولید حلوا ارده در یزد آشنا شوید.

بی شک با خرید از هر یک از این سه برند طعم واقعی حلوا ارده را خواهید چشید!

 

  • حلوا ارده آب حیات

 

حلوا ارده آب حیات

 

آب حیات که به عقیده بسیاری از مشتریان بهترین مارک حلوا ارده یزد است، یکی از قدیمی ترین برندهای تولید کننده فرآورده های کنجدی مختلف همچون ارده، حلوا ارده، کرم کنجد، روغن کنجد و… می باشد.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که این برند قدمتی صد ساله داشته و از همین رو از محبوبیت و معروفیت قابل توجهی در میان دوستداران حلوا ارده برخوردار می باشد.

لازم به ذکر است که شرکت آب حیات در سال های 1396، 1398 و 1399 موفق به دریافت تندیس واحد برتر سازمان غذا و دارو شده است.

اگر قصد خرید حلوا ارده اصیل یزد را دارید، آب حیات یکی از برترین ارائه دهندگان این فرآورده خوشمزه و مقوی است.

برای مشاوره خرید فرم زیر را تکمیل کنید.

 

  • حلوا ارده شیر رضا

 

حلوا ارده شیر رضا

 

شیر رضا یکی دیگر از برندهای فعال در عرصه تولید فرآورده های کنجدی است که از سوی بسیاری از یزدی ها به عنوان بهترین مارک حلوا ارده یزد معرفی شده است.

محصولات ساخت این برند دارای کیفیتی بی نظیر بوده و از همین رو توانسته اند ضمن دستیابی به محبوبیت داخلی، بر سفره های خارجی نیز حضور پیدا کرده و سهم قابل توجهی از صادرات به کشورهای مختلف را به خود اختصاص دهند.

این برند فعالیت خود را از سال 1347 آغاز نموده و با بیش از 50 سال سابقه کاری توانسته است به یکی از موفق ترین برندهای تولید کننده محصولات بر پایه کنجد تبدیل گردد.

 

  • حلوا ارده شابلی

 

حلوا ارده شابلی

 

شابلی را نه تنها یزدی ها، بلکه همه ایرانی ها با کیفیت بی نظیر محصولاتش و مشتری مداری منحصر به فردش می شناسند.

به عقیده بسیاری از افراد شابلی بهترین مارک حلوا ارده یزد است. بنابراین استفاده از فرآورده های کنجدی تولید شده توسط این برند را به همگان توصیه می کنند.

شابلی تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا محصولات تولیدی خود را در عین برخورداری از کیفیت عالی، با قیمتی مناسب عرضه نموده و در اختیار کلیه مشتریان قرار دهد.

همین امر موجب محبوبیت این برند در میان مصرف کنندگان فرآورده های کنجدی شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *