دانستنی محصولات کنجدی

بهترین مارک حلوا ارده یزد

اصالت حلوا ارده به یزد باز می‌گردد. بسیاری از افراد یزد را با حلوا ارده‌های معروفش می‌شناسند. تعداد طرفداران حلوا ارده به عنوان یک خوراکی پر خاصیت، موجب شده است که برندهای زیادی نسبت به تولید آن اقدام نمایند. از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به برندهای صاحب نام عقاب، شابلی، بارپاز، شیر رضا و ترنگ اشاره نمود. سوالی که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است، این است که حلوا ارده چیست؟ بهترین حلوا ارده یزد کدام است؟  بهترین حلوا ارده ایران کدام است؟ اگر شما هم به آن دسته از افرادی تعلق دارید که به دنبال پاسخ سوال‌های فوق الذکر می‌گردید، تا پایان مطلب با ما همراه باشید تا ضمن بررسی برندهای برتر حلوا ارده در ایران، بهترین حلوا ارده یزد را معرفی کنیم.

حلوا ارده؛ بمب انرژی و خاصیت

حلوا ارده یکی از پرطرفدارترین و مقوی ترین خوراکی‌هایی است که اکثر ما تجربه استفاده از آن در وعده صبحانه را داریم. بی شک اگر این خوشمزه پرخاصیت را در وعده صبحانه میل کرده باشید، متوجه تفاوت سطح انرژیتان در آن روز با سایر روزها می‌شوید. همین امر موجب شده است که حلوا ارده را بمب انرژی بنامند! حلوا اره با برخورداری از مقادیر فراوانی پروتئین، ویتامین B، ویتامین D، ویتامین E، اسیدهای چرب غیر اشباع و لسیتین به یکی از مغذی ترین مواد غذایی موجود تبدیل شده است که، امروزه جایگاه خاصی در سفره صبحانه ما ایرانی‌ها دارد. حلوا ارده ترکیبی از ارده، عصاره ریشه چوبک و شیره خرما یا انگور و در مواردی عسل یا شکر است.

تا چه میزان از تفاوت حلوا ارده و حلوا شکری اطلاعات دارید؟ اگر در این زمینه اطلاعات خاصی ندارید فرق حلوا ارده و ارده شکری را مطالعه کنید.

به منظور پاسخگویی به سوال در مورد بهترین حلوا ارده یزد و بهترین حلوا ارده ایران، ابتدا به معرفی مختصر از بهترین مارک های عقاب، شابلی، بارپاز، می‌پردازیم.

بهترین حلوا ارده یزد

شابلی و بارپاز؛ بهترین حلوا ارده در یزد است. همانگونه که پیشتر نیز اشاره کردیم، اصالت حلوا ارده به استان یزد باز می‌گردد. اگرچه برندهای زیادی در یزد مشغول تولید فرآورده های کنجدی نظیر حلوا ارده هستند، اما بهترین حلوا ارده در یزد حلوا ارده بارپاز و حلوا ارده شابلی است. با خرید حلوا ارده های تولید شده توسط این دو برند طعم واقعی حلوا ارده را بچشید!

اگر به دنبال بهترین حلوا ارده اردکان از تولیدی حلوا ارده اردکان هستید و اطلاعات کافی از این برندها ندارید کافی است، بهترین مارک حلوا ارده اردکان را مطالعه کنید.

آشنایی با برندهای صاحب نام حلوا ارده ایران 

حلوا ارده توسط بسیاری از برندها در سراسر کشور تولید و به بازار عرضه می‌شود ولی در پاسخ به سوال بهترین حلوا ارده ایران کدام است؟ ‌می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- عقاب

حلوا ارده عقاببی شک شما هم بارها و بارها نام حلوای عقاب را شنیده‌اید. عقاب یکی از معروف ترین برندهای تولید کننده فرآورده های کنجد نظیر حلوا ارده است که فعالیت خود را از سال 1319 هجری شمسی در محله پاچنار تهران آغاز نموده است. پس از این که، برند مذکور موفق به رشد و توسعه قابل توجه شد، این کارخانه به شهرستان شهریار واقع در غرب استان تهران منتقل شده و فعالیت خود را در این شهرستان ادامه داد.

امروزه شرکت حلوای عقاب یکی از قدیمی ترین و در عین حال بزرگ ترین شرکت های فعال در عرصه تولید محصولات بر پایه کنجد است که، بسیاری از افراد آن را به عنوان بهترین مارک حلوا ارده انتخاب می‌کنند. از جمله مهمترین تولیدات این شرکت می‌توان به حلوا ارده، کرم کنجد، سس کنجد، ارده، کره بادام زمینی، روغن کنجد و موارد دیگر اشاره نمود. بی شک حلوا ارده عقاب از بهترین حلوا ارده ایران است

2- شابلی

حلوا ارده شابلی

شابلی یکی دیگر از برندهای صاحب نام تولید فرآورده‌های کنجدی همچون حلوا ارده است. گفتنی است که این برند به تازگی به تولید انواع حلوا ارده که از جمله پر طرفدارترین آن ها می‌توان به حلوا ارده شکلاتی اشاره نمود، روی آورده است. اگرچه شابلی اصالتا یزدی است، اما نمایندگی‌های مجازی در استان های اصفهان، تهران و مشهد دارد تا بدین ترتیب دسترسی به فرآورده‌های کنجدی بی نظیر شابلی برای هموطنان ساده باشد. اصلی ترین دلیل طعم منحصر به فرد فرآورده های کنجدی تولید شابلی به کارگیری خوشمزه ترین و تازه ترین کنجد در تهیه این خوراکی‌های سرشار از خاصیت است. از طرفی قیمت حلوا ارده شابلی مقرون به صرفه است و همین امر موجب شده است که شابلی از جانب بسیاری از افراد به عنوان یکی از بهترین حلوا ارده ایران معرفی می‌شود.

برای مشاوره خرید فرم زیر را تکمیل کنید.

 

3- بارپاز

حلوا ارده بارپازبرند بارپاز یکی دیگر از برندهای یزدی تولید کننده فرآورده‌های کنجدی است که، حلوا ارده آن در سراسر ایران زبانزد خاص و عام است. این برند که بیش از چهل سال قدمت دارد، نخست فعالیت خود را با نام مجلسی آغاز نمود. اما به دلیل سوء استفاده های زیادی که در آن سال ها از نام مجلسی شد، این برند به بارپاز تغییر نام داده و به یکه تازی خود در بازار ادامه می‌دهد. یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت بارپاز در میان مشتریان، عادت دیرینه مشتری مداری است. همین امر موجب شده است که افراد زیادی بارپاز را به عنوان بهترین مارک حلوا ارده و حلوا ارده معروف یزدی انتخاب نمایند.

4- شیر رضا

حلوا ارده شیر رضابرند شیر رضا یکی از برندهای تولید کننده انواع فرآورده کنجدی نظیر حلوا ارده، حلوا شکری و موارد دیگر است. لازم به ذکر است که این برند علاوه بر فعالیت در زمینه تولید فرآورده‌های کنجدی گوناگون، انواع روغن، مربا، عرقیجات و موارد دیگر را نیز تولید نموده و راهی بازار می‌کند. تنوع محصولات شیر رضا در عین برخورداری از کیفیت بی نظیر موجب شده است که، شیر رضا به یکی از برندهای محبوب در میان مشتریان تبدیل شده و حلوا ارده شیر رضا از نظر بسیاری از افراد بهترین مارک حلوا ارده موجود در بازار است. حلوا ارده شیر رضا را حتما امتحان کنید.

5- ترنگ

حلوا ارده ترنگترنگ اردکان یکی دیگر از برندهای صاحب نام تولید کننده فرآورده های کنجدی همچون حلوا ارده است که، فعالیت خود را از سال 1387 آغاز نموده است. اگرچه مدت زمان زیادی از حضور این برند در بازار نمی‌گذرد، اما امروزه به عقیده بسیاری از مشتریان حلوا ارده ترنگ بهترین مارک حلوا ارده ایران بوده و سایر تولیدات این شرکت با شرکت‌های صاحب نام و دارای قدمتی همچون عقاب و بارپاز رقابت می‌کند.

در صورتی که از خواص کنجد و طبع آن در طب سنتی و اسلامی اطلاعات کافی ندارید، طبع کنجد را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *