دانستنی محصولات کنجدی

آشنایی با بهترین نوع کنجد برای روغن گیری

بهترین نوع کنجد برای روغن گیری

بهترین نوع کنجد برای روغن گیری کدام است؟

آیاتا به حال به روغن گیری از کنجد فکر کرده اید؟ آیا می دانید بهترین نوع کنجد برای روغن گیری چه کنجدی است؟

یکی از سخت ترین انتخاباتی که افراد تازه وارد به عرصه روغن گیری از کنجد با آن مواجه هستند، انتخاب بهترین نوع کنجد برای روغن گیری می باشد. از همین رو ما بر آن شدیم که در ادامه به معرفی و بررسی انواع کنجد روغن گیری بپردازیم تا بدین ترتیب تصمیم گیری در رابطه با انتخاب بهترین نوع کنجد برای روغن گیری کمی ساده تر گردد.

 

معرفی بهترین نوع کنجد برای روغن گیری

 

روغن گیری از کنجد ایرانی

 

گفتنی است که کنجدهای خاکستری، مشکی و قهوه ای موجود در بازار کنجدهایی مناسب برای روغن گیری هستند. کنجدهای سفید پوست کنده نمی توانند گزینه ای مناسب برای این کار باشند.

  • کنجد ایرانی

روغن به دست آمده از کنجد ایرانی که در مناطقی همچون جیرفت، خوزستان، بوشهر، لار، اصفهان و شهرهای شمالی کشت می گردد، رنگی تیره داشته و بوی آن به گونه ای است که با هر ذائقه ای سازگاری ندارد.

کنجد ایرانی را می توانید با قیمت های مختلفی در بازار پیدا کنید. این نوع کنجد اغلب در تهیه ارده مورد استفاده قرار گرفته و به دلایل گفته شده نمی تواند بهترین نوع کنجد برای روغن گیری باشد.

  • کنجد پاکستانی

کنجد پاکستانی که در دو نوع کنجد خاکستری و کنجد سیاه موجود می باشد، یکی از بهترین نوع کنجد برای روغن گیری به شمار می آید. لازم به ذکراست که این کنجد روغن گیری آسانی داشته و به دلیل تناسب برای اکثر دستگاه های روغن گیری از محبوبیت زیادی برخوردار است.

برای مشاوره خرید فرم زیر را تکمیل کنید.

  • کنجد افغانی

روغن به دست آمده از کنجد افغانی که از درصد روغن گیری و قیمت بیشتری برخوردار است، رنگی متمایل به سبز داشته و در مقایسه با روغن گرفته شده از کنجد پاکستانی تیره تر است. شنیده ها حاکی از آن است که روغن گرفته شده از کنجد افغانستانی از ارزش غذایی کمی بهره مند می باشد.

  • کنجد هندی

کنجد هندی که شباهت فراوانی به کنجد ایرانی دارد، از درصد روغن دهی پایینی برخوردار بوده و دارای لرد سفید است. اگرچه قیمت این کنجد با قیمت کنجد پاکستانی برابری می کند، اما کیفیت آن را ندارد.

  • کنجد سودانی

این نوع کنجد نیز نمی تواند بهترین نوع کنجد برای روغن گیری باشد. استفاده از کنجد سودان به دلیل برخورداری از طعم شیرین و قیمت مناسب در تهیه ارده رایج می باشد.

  • کنجد چینی

این نوع کنجد که غالبا به صورت پوست کنده به بازار عرضه می گردد، برای استفاده در شیرینی و نان مناسب است.

 

بهترین نوع کنجد برای مصرف
حتما بخوانید

کنجد لند عرضه کننده محصولات کنجدی اصل از اردکان

? به دلیل طعم خاص کنجد ممکن است از آن خوشتان نیاید ولی شما می توانید از فراوردهای کنجدی مانند ارده و حلوا ارده که طعم بهتری دارند و یا در پخت غذاهای خود از روغن کنجد استفاده کنید برای خرید ارده و حلوا ارده و روغن کنجد به فروشگاه کنجد لند مراجعه کنید.?

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *