دانستنی محصولات کنجدی

آشنایی با خواص کنجد و عسل برای لاغری

خواص کنجد و عسل برای لاغری

خواص کنجد و عسل برای لاغری چیست؟

امروزه چاقی و اضافه وزن به یکی از بزرگترین معضلاتی تبدیل شده است که، افراد زیادی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. اغلب این افراد با بیماری‌های مختلفی مواجه شده و اعتماد به نفس خود را از دست می‌دهند. اگر شما هم از بالا بودن وزن خود ناراضی هستید و به دنبال یک درمان مناسب و در عین حال تضمینی برای رهایی از این مخمصه می‌گردید، از خواص کنجد و عسل برای لاغری غافل نباشید.

بله؛ با این دو خوراکی طبیعی، خوشمزه و مقوی می‌توانید وزن کم کنید و به اندام دلخواه خود برسید.

کنجد که در سه نوع سیاه، سفید و قهوه ای موجود است، یکی از مغذی ترین دانه‌های روغنی است که از سلامت قلب گرفته، تا سلامت پوست و مو و لاغری از مهم ترین خاصیت‌های آن به شمار می‌آیند.

اگر در مورد تفاوت کنجد سیاه با سفید و یا تفاوت کنجد سفید با قهوه‌ای اطلاعات کافی در اختیار ندارید، با مطالعه کنجد سفید بهتره یا سیاه به پاسخ سوالات خود دست یابید.

این دانه گیاهی و روغنی در کنار عسل ترکیبی بی نظیر را می‌آفریند که سرشار از خواص متعدد و متنوع است. فکرش را بکنید که به عسل با آن همه خواص، مقداری کنجد نیز بیفزایید. بی شک معجون حاصل بمب انرژی و خاصیت است. کنجد و عسل که امروزه به یکی از محبوب ترین خوراکی ها در میان افراد با چاقی مفرط تبدیل شده است که، دارای خواص بی شماری است. از ارزش غذایی کنجد عسلی برای لاغری می‌توان به وجود کلسیم، روی، ویتامین B2، سدیم، آهن، مس، چربی‌های مفید، انواع کربوهیدرات، سلنویم، آب، مواد معدنی، انواع ویتامین‌ها، اسیدهای چرب اشباع شده و موارد دیگر اشاره کرد.

این خوراکی بی نظیر ضمن این که بدن را تقویت می‌کند، از ابتلای مصرف کنندگان به بیماری‌های خطرناکی همچون سرطان و دیابت جلوگیری می‌نماید.

برای آگاهی بیشتر در زمینه درمان 10 بیماری با خواص کنجد با عسل کافی است تا خواص کنجد سیاه با عسل را مطالعه کنید.

خواص کنجد و عسل برای لاغری از دیرباز تاکنون زبانزد خاص و عام بوده و هست. شاید با خودتان بگویید مگر می‌شود این دو خوشمزه مقوی را خورد و لاغر شد؟! بله؛ می شود. خوب هم می شود! ترکیب کنجد و عسل با افزایش متابولیسم بدن، زمینه لاغری را فراهم می‌سازد. نتایج تحقیقات انجام شده حاکی از آن است که، مصرف مرتب و روزانه این ترکیب طلایی می‌تواند، منجر به کاهش وزن و لاغری گردد. جلوگیری از رسوب چربی در بدن یکی از مهم ترین خواص کنجد و عسل برای لاغری است.

لازم به ذکر است که معجون کنجد و عسل سرشار از انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی و قندهای مفید است که، احساس سیری را به فرد القا نموده و بدین ترتیب مانع از پرخوری وی می‌گردد. ار طرفی با مصرف کنجد و عسل از تضعیف سیستم ایمنی بدن خود جلوگیری کنید. بهتر است این معجون را در صبح و با معده خالی میل کنید.

طرز تهیه معجون کنجد و عسل

آشنایی با خواص کنجد و عسل برای لاغری

مواد لازم برای طرز تهیه معجون کنجد و عسل به شرح زیر است:

مواد لازم

مقدار لازم

عسل

1 قاشق غذاخوری

کنجد

1 قاشق غذاخوری

زعفران دم کرده

1/2 قاشق غذاخوری

زعفرن دم کرده را با عسل و کنجد مخلوط کنید و به خوبی بهم بزنید. پس از گذشت نیم ساعت معجون شما آماده است.

بر اساس مطالعات انجام شده دیگر با مصرف کنجد و عسل نگران رژیم غذایی خود و چاقی مفرط نباشید. با تهیه معجون کنجد و عسل و مصرف آن به هنگام صبح با معده خالی، رژیم خود را اصلاح کنید و به وزن مورد نظر متخصص تغذیه و پزشک معالج خود دست یابید.

از دیگر خواص کنجد و عسل می‌توان به رشد جنین در زمان بارداری و تامین انرژی لازم برای مادر و فرزند و موارد دیگر اشاره کرد. برای آگاهی بیشتر خواص کنجد و عسل در بارداری مطالعه کنید.

 

برای مشاوره خرید فرم زیر را تکمیل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *