دانستنی محصولات کنجدی

آشنایی با خواص کنجد و عسل برای کودکان

خواص کنجد و عسل برای کودکان

خواص کنجد و عسل برای کودکان چیست؟

خواص کنجد و عسل برای کودکان از جمله مواردی است که موجب محبوبیت این معجون دوست داشتنی در میان افراد شده است.

کنجد که یکی از پر خاصیت ترین دانه های روغنی گیاهی موجود در دنیا به شمار می آید، دارای خواص متعدد و متنوعی است.

تمام این خواص دست به دست هم داده اند و این دانه های ریز و کوچک را به عضو ثابت سفره های صبحانه و میان وعده ما تبدیل کرده اند.

اگر کودکتان به کنجد حساسیت ندارد، از همان ابتدای شش ماهگی می توانید این خوشمزه پر خاصیت را در وعده های غذایی وی بگنجانید.

کنجد انرژی کودک شما را به طرز معجزه آسایی افزایش داده و قدرت تمرکز وی را بیشتر می کند.

این ماده غذایی مقوی موجب تقویت بنیه کودک شده و سلامت بدنی او را تضمین می کند.

تقویت استخوان ها از دیگر خواص کنجد برای کودکان است. از آن جا که کنجد منبع غنی کلسیم است، می تواند نقش مهمی در استخوان بندی کودک شما ایفا نماید. تقویت سیستم ایمنی بدن کودک، تسریع درمان زخم ها، تامین ویتامین های مورد نیاز بدن و… از دیگر خواص مهم کنجد هستند.

همان طور که می دانید، خواص بی نظیر عسل بر هیچ کس پوشیده نیست.

استفاده از عسل به جای شیرین کننده های مصنوعی همچون قند و شکر می تواند به طور چشمگیری در سلامت کودکان موثر باشد. نتایج تحقیقات انجام شده حاکی از آن است که تعداد سلول های خونی در کودکان استفاده کننده از عسل نسبت به سایر همنوعانشان بیشتر بوده و این افراد وزن گیری بهتری دارند.

کودکانی که از عسل تغذیه می کنند، هموگلوبین بهتری تولید نموده و از پوست شفاف تری برخوردار هستند. شاید برایتان جالب باشد بدانید کودکانی که از عسل تغذیه می کنند، کمتر گریه کرده و حتی کمتر استفراغ می کنند.

حال که با خواص کنجد و عسل برای کودکان به طور جداگانه آشنا شدیم، وقت آن فرا رسیده است که به معرفی خواص معجون بی نظیر کنجد و عسل برای کودکان بپردازیم.

اگر به سلامت کودک خود اهمیت می دهید، تا پایان ما را همراهی کنید!

کودکان به دلیل طعم خاص کنجد ممکن است از آن خوششان نیاید ولی شما می توانید از فراوردهای کنجدی مانند ارده و حلوا ارده که طعم بهتری دارند و یا در پخت غذاهای خود از روغن کنجد استفاده کنید برای خرید ارده و حلوا ارده و روغن کنجد به فروشگاه کنجد لند مراجعه کنید.

 

برای مشاوره خرید فرم زیر را تکمیل کنید.

 

معرفی خواص کنجد و عسل برای کودکان

معرفی خواص کنجد و عسل برای کودکان

 

فکرش را بکنید که کنجد را با آن همه خاصیت به عسل که به عنوان یک ماده شفابخش شناخته شده است، بیفزایید. بدون شک ترکیب حاصل بمب انرژی و مواد مغذی خواهد بود.

یکی از مهم ترین خواص کنجد و عسل برای کودکان تقویت حافظه و افزایش تمرکز آنان می باشد.

بنابراین اگر نگران عدم تمرکز فرزندتان هستید و یا از حواس پرتی وی رنج می برید، از خواص کنجد و عسل برای کودکان غافل نشوید.

خوردن کنجد و عسل زمینه ای را فراهم می سازد که میل کودک به استفاده از شیرینی جات مصنوعی همچون آبنبات کمتر شده و بدین ترتیب سالم تر باشد. از دیگر خواص کنجد و عسل برای کودکان می توان به تقویت سیستم ایمنی بدن، درمان یبوست، افزایش استحکام استخوان ها، افزایش مقاومت بدن و سلامت پوست و مو اشاره کرد.

 

خواص کنجد؛ شگفت انگیز و باور نکردنی!
حتما بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *