دانستنی محصولات کنجدی

خواص روغن کنجد برای مردان

افزایش تعداد و تقویت اسپرم از شاخص ترین خواص روغن کنجد برای مردان به شمار می آید.  افزایش تعداد اسپرم های تولید شده سالم،  موجب افزایش پتانسیل باروری می گردد. مصرف منظم روغن کنجد موجب بهبود کیفیت و افزایش تعداد اسپرم می شود.

از خواص روغن کنجد برای مردان می توان به بهبود مشکل ناتوانی جنسی در مردان اشاره کرد. روغن کنجد دارای طبع گرم و خشک می باشد. یکی از دلایل ناتوانی جنسی در خانم ها و آقایان، سرد مزاجی است که با مصرف روغن کنجد برطرف می شود. مصرف خوراکی و موضعی روغن کنجد می تواند تاثیرات معجزه آسایی بر درمان ناتوانی جنسی گذارد.

در حال حاضر مشکل ناتوانی جنسی در خانم ها و آقایان یکی از مهمترین علل ابتلا به بیماری افسردگی می باشد. ابتلا به بیماری های روح و روان باعث بروز طلاق عاطفی بین زوجین و در برخی موارد موجب جدایی زوجین می گردد.

روغن کنجد برای دستگاه تناسلی مردان

از دیگر خواص روغن کنجد برای مردان انرژی زا  و مولد باد بودن آن است که به بهبود کیفیت رابطه جنسی کمک می کند. رضایت زوجین از برقراری رابطه جنسی موجب بهبود روابط عاطفی بین آنها می شود. آقایان می توانند برای بهبود نعوظ، روغن کنجد را به صورت موضعی بر روی آلت تناسلی استفاده کنند. روغن کنجد علاوه بر افزایش میل جنسی در مردان می تواند به درمان مشکل خشکی واژن خانم ها کمک کند.

برای بهره بردن از فواید روغن کنجد برای بیضه و تقویت قوای جنسی می توانید نواحی کمر، زیر شکم، آلت تناسلی، بیضه ها و کشاله ران را با روغن کنجد ماساژ دهید.  برای کسب نتیجه مطلوب بهتر است علاوه بر استعمال موضعی، مصرف این روغن را در برنامه غذایی خود بگنجانید.

تاثیر روغن کنجد در درمان واریکوسل

 از خواص روغن کنجد برای مردان تاثیر آن در درمان بیماری واریکوسل است. بیماری واریکوسل به دلیل واریس سیاهرگ های ناحیه بیضه ایجاد می شود. برای درمان واریکوسل می توانید هر شب مقداری روغن کنجد را بر روی کیسه بیضه به ویژه قسمت های بالایی بیضه بمالید. برای بهبود بیماری باید دوره درمان را به مدت 2 الی 3 ماه ادامه دهید. برای ماساژ بیضه می توانید روغن کنجد را با روغن های گیاهی دیگر مانند زیتون و بابونه مخلوط کنید.

برای کسب نتیجه و بهره‌گیری از خواص روغن کنجد برای مردان، ماساژ باید به آرامی  و تا جذب کامل روغن توسط پوست بیضه ادامه یابد. ماساژ بیضه ها علاوه بر درمان واریکوسل، موجب افزایش تعداد اسپرم و بهبود کیفیت اسپرم می گردد. بسیاری از متخصصین طب سنتی ماساژ بیضه ها را برای درمان ناباروری مردان توصیه می کنند.

خواص روغن کنجد برای حفظ سلامتی

روغن کنجد یکی از مفیدترین روغن های گیاهی است که در صنایع مختلف اعم از داروسازی، تهیه مواد آرایشی و بهداشتی، صنایع غذایی و آشپزی کاربرد زیادی دارد. روغن کنجد سرشار از پروتئین، مواد معدنی مهمی همچون کلسیم، منیزیم، آهن و فسفر، انواع ویتامین به ویژه ویتامین های گروه B  و ویتامین E ، چربی های مفید امگا 3  و 6، فیبر و آنتی اکسیدان های قدرتمند می باشد. از خواص این روغن گیاهی سالم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حفظ سلامتی پوست
  • درمان سوختگی و آفتاب سوختگی
  • درمان اگزما و پسوریازیس
  • جلوگیری از ابتلا به عفونت و التهابات پوستی
  • تقویت استخوان ها و جلوگیری از ابتلا به بیماری پوکی استخوان
  • تقویت ومغز و جلوگیری از بروز اختلالات حافظه و بیماری آلزایمر
  • تقویت چشم ها
  • کنترل فشار خون و قند خون
  • موثر در لاغری شکم
  • بهبود درخشندگی موها
  • بهبود کیفیت خواب
  • بهبود بیماری آرتریت

برای مشاوره خرید فرم زیر را تکمیل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *